Elisa Tours Turistička agencija - Mediteran - Tunis - Hammamet

Elisa Tours Turistička agencija
Putovanja
Europska putovanja
Zrakoplovom
Autobusom
Zabavni parkovi
Mediteran
Tunis
Hammamet
Yasmine Hammamet
Sousse
Port El Kantaoui
Mahdia
Gammarth
Djerba
Turska
Antalya
Alanya
Lara
Belek
Side
Grčka
Rodos
Santorini
Kreta
Kos
Zakintos
Karpatos
Egipat
Hurgada
Makadi Bay
Marsa Alam
Sharm El Sheikh
Cipar
Španjolska
Costa Brava
Ujedinjeni Arapski Emirati
Ras al Khaimah
Daleka putovanja
Grupna putovanja
Individualna putovanja
Hrvatska
Jadran
Kvarner
Sjeverna Dalmacija
Srednja Dalmacija
Južna Dalmacija
Krstarenja
Mediteranom
Istočnim
Zapadnim
Elisa Tours informacije
O nama
Opći uvjeti i uputstva
Kontakt
Politika zaštite osobnih podatka
Zaštita privatnosti
Putno osiguranje
Mogućnosti plaćanja
Korisni Linkovi
Informacije o Vizama
Eyewitness Guides
Lonely Planet Travel
Frommer's Travel
Google Maps
Auto karta ViaMichelin
Radno vrijeme
Pon - Pet 8.00 - 19.00 sati
Subota 9.00 - 13.00 sati
Telefon : 01/ 46 41 374
Mobitel : 099 46 41 000
Fax : 01/ 46 41 373
e-mail : info@elisa.hr
Kombi prijevoz putnika
Kombi prijevoz
+ višeVodič za putovanja
Vodič kroz putovanja
GPS navigacija
GPS navigacija
Putna osiguranja
Generali osiguranje
Vodič kroz putovanja
facebook Elisa Tours
facebook Elisa Tours
Internet pozivi
SKYPE Elisa Tours Viber +385994641000 Whats App +385994641000
>
TUNIS - El Mouradi HAMMAMETPreporuka naših putnika sa navedenih putovanja
TUNIS - El Mouradi HAMMAMET
Broj dana 8
Prvi datum polaska 17.6.2020.
Mjesto polaska Zagreb / Ljubljana
Prijevoz Zrakoplovom
Kategorija smještaja Hotel 4*Image description
Usluga All Inclusive
Cijena od 2.919,00 kn
  • Program putovanja
  • O destinaciji
  • Rezervacija
TUNIS - El Mouradi HAMMAMET 4*
Web link
Naše mišljenje: Hotel 4*
Yasmine Hammamet:
U predgrađu Hammameta nalazi se Yasmine Hammamet, nova turistička zona čije ime dolazi od cvijeta jasmina koji simbolizira život i sreću, dok je buketić jasmina znak dobrodošlice i gostoljubivosti. Od starog centra Hammameta udaljen je nekoliko kilometara. Tu se nalazi velik broj hotela, lijepa marina, šetnice, restorani i nezaobilazna medina pokraj koje je i zabavni park Carthage Land koji nudi zabavu za svakoga. Široke pješčane plaže, vodeni sportovi, zabavni park, klizalište, golf igrališta. Ovo najnovije tuniško odmaralište, koje neodoljivo podsjeća na sofisticiranu francusku rivijeru, nudi bezbroj mogućnosti za odmor i zabavu.
Lokacija:
Nalazi se u centru turističkog naselja Yasmine Hammamet, a smješten je uz divnu pješčanu plažu od koje je odvojen cestom. U neposrednoj blizini hotela nalazi se tematski zabavni park Carthage Land (200m) i casino (700 m), dok je grad Hammamet udaljen samo 10 km. Golf tereni Yasmine Golf (27 rupa) i Citrus Golf (45 rupa) udaljeni su oko 6 km. Autobusni transfer od zračne luke Habib Bourguiba Monastir do hotela traje oko 1 sat i 15 minuta, a od zračne luke Enfidha Hammamet oko 35 minuta.
Hotelska ponuda:
Recepcija, glavni buffet restoran, nekoliko restorana, 3 bara, maurska kavana, disco, 24-satna posluga u sobu, vanjski bazen s odvojenim dijelom za djecu, unutarnji bazen s odvojenim dijelom za djecu, frizer, thalasso i wellness centar (sauna, hammam, masaže), fitness, kongresni centar, suvenirnice, mjenjačnica, animacija. Suncobrani i ležaljke na plaži (bez doplate, do raspoloživosti), ručnici za bazen i plažu (uz depozit, do raspoloživosti). Hotel je klimatiziran. Bežični internet na recepciji (bez doplate). Neke hotelske usluge zahtijevaju nadoplatu ili depozit koji se vraća prilikom odlaska.
Sobe:
Hotel ima 377 ugodno i udobno namještenih soba. Sve sobe su klimatizirane (nadzor hotela), imaju kupaonicu (kada ili tuš, WC, sušilo za kosu), telefon, satelitsku TV, hladnjak i sef. Većina soba ima balkon i pristup bežičnom internetu. Mogućnost doplate za morsku stranu. Junior suite (43 m2 ) na upit.
Standard sobe 1/2, 1/2+1 i 1/2+2: standardne dvokrevetne sobe (38 m2), jednostavno namještene, mogućnost jednog ili dva pomoćna ležaja.
Usluga:
All inclusive
Svi buffet obroci (doručak, ručak i večera) u glavnom buffet restoranu, prigrisci i pića u odabranim barovima tijekom dana ili tijekom određenih sati, animacijski program, odabrana sportska ponuda za odrasle i djecu, pristup internetu, sef, dječji krevetić. Obvezno nošenje narukvica. Neke hotelske usluge zahtijevaju naknadu, ili depozit koji se vraća na kraju boravka. Alkoholna pića se poslužuju samo gostima starijim od 18 godina. Usluge uz doplatu: uvozna alkoholna pića, pića u odabranim barovima, motorizirani vodeni sportovi, usluge spa centra. Korištenje dodatnih usluga iz ponude ovisi o raspoloživosti. Detaljniji opis all inclusive usluge gosti dobivaju po dolasku u hotel.
Sportska ponuda:
Tenis, biljar, pikado, stolni tenis, mini golf, fitness, kanu, razni vodeni sportovi. Neke sportske aktivnosti zahtijevaju predrezervaciju ili nadoplatu.
Ponuda za djecu:
Vanjski bazen, mini klub (5-12 godina), mini disko.

Datum polaska Datum povratka 1/2 soba 1. dijete do 12 g. 2. dijete do 12 g.
17.6.2020.
24.6.2020.
3.289,00 kn
2.019,00 kn
2.619,00 kn
24.6.2020.
1.7.2020.
3.289,00 kn
2.019,00 kn
2.619,00 kn
1.7.2020.
8.7.2020.
3.739,00 kn
2.019,00 kn
2.919,00 kn
8.7.2020.
15.7.2020.
3.739,00 kn
2.019,00 kn
2.919,00 kn
15.7.2020.
22.7.2020.
4.039,00 kn
2.019,00 kn
3.069,00 kn
22.7.2020.
29.7.2020.
4.039,00 kn
2.019,00 kn
3.069,00 kn
29.7.2020.
5.8.2020.
4.039,00 kn
2.019,00 kn
3.069,00 kn
5.8.2020.
12.8.2020.
4.039,00 kn
2.019,00 kn
3.069,00 kn
12.8.2020.
19.8.2020.
4.039,00 kn
2.019,00 kn
3.069,00 kn
19.8.2020.
26.8.2020.
4.039,00 kn
2.019,00 kn
3.069,00 kn
26.8.2020.
2.9.2020.
3.739,00 kn
2.019,00 kn
2.919,00 kn
2.9.2020.
9.9.2020.
3.739,00 kn
2.019,00 kn
2.919,00 kn
9.9.2020.
16.9.2020.
3.289,00 kn
2.019,00 kn
2.619,00 kn
16.9.2020.
23.9.2020.
3.069,00 kn
2.019,00 kn
2.539,00 kn
23.9.2020.
30.9.2020.
3.069,00 kn
2.019,00 kn
2.539,00 kn
30.9.2020.
7.10.2020.
2.919,00 kn
2.019,00 kn
2.619,00 kn
Iskazane su cijene prema FIRST MINUTE ponudi i vrijede do 31.3. ili do popunjenja određenog broja mjesta!
Polasci iz Zagreba: svaku srijedu od 24.06. do 19.08.2020. (zadnji predviđeni polazak)
Polasci iz Ljubljane: svaku srijedu, od 29.04. do 30.09.2020 (zadnji predviđeni polazak).
Boravak na 15 dana/14 noćenja isključivo na upit!
CIJENA UKLJUČUJE:
- Zrakoplovni prijevoz Zagreb/Ljubljana - Monastir/Enfidha - Ljubljana/ Zagreb (ovisno o terminu polaska)
- zrakoplovne pristojbe,
- asistenciju u zračnoj luci,
- prijevoz autobusom zračna luka-hotel-zračna luka,
- smještaj u odabranom hotelu,
- predstavnika na destinaciji na hrvatskom, slovenskom ili srpskom jeziku (informativni sastanci),
- organizaciju putovanja i jamčevinu.
CIJENA NE UKLJUČUJE:
- putno osiguranje,
- obroke drugačije od navedenih,
- transfere do zračne luke polaska/povratka,
- fakultativne izlete,
- turističku taksu,
- parking u zračnoj luci,
- troškove osobne prirode, napojnice i dr.
OBAVEZNA DOPLATA (na licu mjesta):
- turistička taksa: Predviđeni iznos turističke takse u hotelima s 3 * je 2 TND (približno 0,60 €) za odraslu osobu po noćenju i 3 TND (približno 0,90 €) za odraslu osobu po noćenju u hotelima s 4 i 5 *. Djeca mlađa od 12 godina oslobođena su plaćanja turističke takse.
DOPLATA (prilikom rezervacije):
- soba morska strana 30 kn po osobi i noćenju!
- junior suite 380 kn po sobi i noćenju!
- jednokrevetna soba - cijena ovisi o terminu (na upit!)
- transfer Zagreb-Ljubljana-Zagreb 350 kn po osobi, uvjet minimalno 6 prijavljenih putnika
- parking u zračnoj luci Ljubljana: 280 kn za 8 dana; 450 kn za 15 dana
POPUSTI:
3. osoba starija od 12 godina plaća punu cijenu!
Cijena za djecu do 12 godina starosti iskazana je u tablici!
GRANIČNE, VIZNE I ZDRAVSTVENE FORMALNOSTI:
Za ulazak u Tunis, državljanima Republike Hrvatske nije potrebna viza. Potrebno je imati važeću putovnicu (koja vrijedi još najmanje 4 mjeseca nakon povratka u zemlju, odnosno nije pred istekom) i nisu potrebne nikakve dodatne zdravstvene formalnosti. Ukoliko ste strani državljanin, molimo Vas da se informirate kod nadležnog veleposlanstva vezano za putne dokumete. Svaki putnik je odgovoran za svoje putne dokumente, agencija ne snosi odgovornost za eventualne poteškoće nastale prilikom ulaska u zemlju radi neispravnih dokumenata i sl. Važno je napomenuti da ćete u avionu ili na carini dobiti obrazac koji morate ispuniti. Dio ide imigracijskoj službi, a drugi dio obavezno čuvajte jer Vas mogu zatražiti da ga pokažete pri izlasku iz zemlje. To je jedna vrsta identifikacije i velika pomoć u slučaju da izgubite putne dokumente jer time potvrđujete osobne podatke.
FAKULTATIVNI IZLETI (doplata na licu mjesta):
TUNIS - KARTAGA - SIDI BOU SAID (cjelodnevni izlet s ručkom)
Nakon doručka slijedi vožnja prema sjeveru zemlje i glavnom gradu Tunisu. Dolazak u središte moderne i živopisne prijestolnice, u tunišku medinu, gdje ćete imati priliku okušati se u vještini cjenkanja. Nastavak puta do Kartage, prijestolnice Punskog carstva, slijedi razgled ostataka drevne Kartage, danas je to dio zaštićenog područja UNESCO-a. Kartaga će probuditi maštu svojom bogatom i burnom poviješću i ispričati priču o princezi Elisi i velikom vojskovođi Hanibalu. Nakon obilaska slijedi ručak, a zatim šetnja idiličnim bijelo-plavim mjestom umjetnika Sidi Bou Said, koji nudi prekrasan panoramski pogled
Informativna cijena: oko 60 EUR (ovisno o mjestu polaska)

FRIGUIA PARK
Posjetite jedan od najljepših safari parkova u Sjevernoj Africi. Upoznajte tipične afričke egzotične životinje kao što su slonovi, žirafe, deve, majmuni, nojevi i ne propustite poseban program s morskim lavovima. Mogućnost hranjenja životinja i jahanja deva (uz nadoplatu).
Informativna cijena: oko 35 EUR (ovisno o mjestu polaska)

SAFARI U SAHARI (dvodnevni izlet, puni pansion)
1. dan: KAIROUAN – GAFSA- TOZEUR
Nakon ranog doručka u hotelu slijedi vožnja prema jugu u nezaboravnu avanturu i otkrivanje skrivenih blaga Tunisa. Prvo zaustavljanje je u mjestu Kairouan, vanjski razgled Velike džamije najstarije na afričkom kontinentu i četvrte najvažnije u islamskom svijetu. Posjetit ćemo i radionicu tepiha gdje ćete vidjeti razne ručno tkane tepihe i moći isprobati svoje vještine u cjenkanju. Nakon ručka (piće uz nadoplatu) nastavljamo put do Tozeura, cilja prvog dana odredišta. Poslijepodne slijedi vožnja do gorske oaze Chebika, off road vožnja po Sahari i obilazak kulisa filma Ratova zvijezda. Povratak u hotel El Mouradi 4*, večera (piće uz doplatu). Noćenje.
2. dan: TOZEUR - CHOTT EL JERID - DOUZ - MATMATA - EL JEM
Nakon ranog doručka, nastavak puta preko najvećeg slanog jezera u Tunisu, Chott El Jerid, gdje se kratko zaustavljamo, otkrivamo misteriju pustinjskog cvijeta i divimo se poplavi boja na horizontu. Nakon toga slijedi vožnja do grada Douza, oaze koji se još naziva “Vrata Sahare”, mjesto gdje počinju prave pješčane dine. Nezaboravno iskustvo zasigurno će biti šetnja Saharom na malo drugačiji način, na leđima deve. Nakon nevjerojatnog iskustva, slijedi vožnja do planine Matmata i posjet tipičnoj berberskoj, trogloditskoj kući u kojoj neki Berberi još uvijek žive u svojoj kulturi i jeziku. Nakon toga slijedi ručak (piće uz nadoplatu). Nakon ručka slijedi vožnja prema sjeveru i posljednje zaustavljanje u mjestu El Jem, gdje ćemo vidjeti jedan od najvećih i najočuvanijih rimskih amfiteatara, koji je nekad mogao primiti do 30 000 posjetitelja. Slijedi povratak u hotel, večera i noćenje.
Informativna cijena: oko 140 EUR (ovisno o mjestu polaska)

NAPOMENA Fakultativne izlete i usluge organizira lokalna putnička agencija VLT.
VAŽNE NAPOMENE:
ULAZAK U ZEMLJU:
Za ulazak u Tunis, državljanima Republike Hrvatske nije potrebna viza. Potrebno je imati važeću putovnicu (koja vrijedi još najmanje 4 mjeseca nakon povratka u zemlju, odnosno nije pred istekom) i nisu potrebne nikakve dodatne zdravstvene formalnosti. Ukoliko ste strani državljanin, molimo Vas da se informirate kod nadležnog veleposlanstva vezano za putne dokumete. Svaki putnik je odgovoran za svoje putne dokumente, agencija ne snosi odgovornost za eventualne poteškoće nastale prilikom ulaska u zemlju radi neispravnih dokumenata i sl. Važno je napomenuti da ćete u avionu ili na carini dobiti obrazac koji morate ispuniti. Dio ide imigracijskoj službi, a drugi dio obavezno čuvajte jer Vas mogu zatražiti da ga pokažete pri izlasku iz zemlje. To je jedna vrsta identifikacije i velika pomoć u slučaju da izgubite putne dokumente jer time potvrđujete osobne podatke.
Promjena rezervacije:
U slučaju promjene rezervacije prije početka putovanja (pod uvjetom da je promjena moguća) naplatit će se minimalna naknada u iznosu 150 kn po rezervaciji. Pod promjenom rezervacije podrazumijeva se promjena imena, prezimena, smještaja, vrste smještaja i termina putovanja. Napominjemo da unatoč trošku od 150 kn, u slučaju promjene mogući su i dodatni troškovi.
Paket putnog osiguranja:
Svim putnicima nudimo sljedeća osiguranja: dobrovoljno zdravstveno osiguranje i osiguranje od nezgode, osiguranje od otkaza putovanja od strane putnika iz opravdanog razloga, osiguranje prtljage. Kako bi osiguranje od otkaza bilo važeće polica mora biti uplaćena na dan rezervacije.
Putovanje u trudnoći:
Molimo sve buduće majke da prije rezervacije provjere uvjete zrakoplovnog prijevoza (ovisno o stupnju trudnoće). U većini slučajeva potrebno je dobiti dopuštenje i pismenu potvrdu liječnika da putovanje neće naškoditi Vama i / ili Vašem djetetu. Nakon 27. tjedna trudnoće liječnička potvrda je obavezna i mora biti izdana najkasnije 7 dana prije puta. Zrakoplovna kompanija zadržava pravo da odbije ukrcati putnicu u visokom stupnju trudnoće i u tom slučaju ni organizator putovanja kao ni aviokompanija ne preuzimaju odgovornost i putnica nema pravo na naknadu troškova. Prije rezervacije potrebno je potpisati poseban obrazac koji ćete dobiti u našoj poslovnici.
Putovanje za najmlađe:
Djeca do 2 godine imaju besplatan smještaj i koriste besplatan zrakoplovni prijevoz. Pritom nemaju svoje sjedalo u zrakoplovu, već sjede u naručju odrasle osobe.
ZAVRŠNA OBAVIJEST O PUTOVANJU I PUTNI DOKUMENTI
Završnu obavijest o vremenu polaska i detaljima putovanja dobit ćete najkasnije 3 dana prije početka putovanja. Zajedno sa završnom obavijesti primit ćete i putne dokumente koje je potrebno isprintati i ponijeti na putovanje. Ljubazno molimo da odmah po primitku dokumenata provjerite točnost podataka. Eventualne ispravke moguće je napraviti najkasnije 48 sati prije početka putovanja. Molimo obratite posebnu pozornost na valjanost putovnice koja će Vam trebati za ulazak i izlazak iz zemlje. Neke države zahtjevaju određenu duljinu važenja putovnice u trenutnku putovanja te ulazne vize. Informacije o rokovima važenja putovnice i vizama navedeni su u općim podacima za svaku destinaciju. Molimo strane državljane da se, vezano za putne dokumente, informiraju kod nadležnog veleposlanstva.
DOLAZAK U ZRAČNU LUKU
Kod charter letova imajte u vidu da u zračnu luku trebate doći najmanje dva sata prije predviđenog vremena za let. U zračnoj luci u odlasku nema predstavnika te ćete za prijavu na let koristiti dokumente primljene zajedno sa Završnom obavijesti. U Završnoj obavijesti dobit ćete i broj dežurnog telefona koji je dostupan dva sata prije predviđenog vremena leta na dan polaska. Polazna zračna luka za kontinentalni Tunis je Ljubljana ili Zagreb, a za otok Djerbu Ljubljana. Točno vrijeme povratnog leta i vremena transfera od hotela do zračne luke bit će navedeno na info pločama u hotelu. Postoji mogućnost rezervacije Prije puta provjerite valjanost putnih dokumenata! Preporučamo uplatu putnog osiguranja. U zračnu luku potrebno je doći 2 sata prije predviđenog leta, povrat novca zbog kašnjenja putnika nije moguć. U zračnoj luci na odredištu će vas dočekati naši predstavnici ili suradnici iz naše partneske agencije koji će vas uputiti do vašeg prijevoza. Molimo da obratite pažnju na dozvoljenu težinu prtljage (do 15,20 ili 23 kg na charter letovima) i propise o ručnoj prtljazi (do 5 kg). Korisne informacije parkirnoga mjesta u zračnoj luci Jože Pučnika (Brnik), Ljubljana. U agenciji možete rezervirati parking po posebnoj cijeni. Broj mjesta po posebnoj cijeni je ograničen. Potrebno je parkirati na parkirno mjesto P1 i uzeti karticu. Voucher koji se predaje na naplatnoj kućici kada se izlazi s parkinga dobit ćete zajedno s ostalom dokumentacijom. Sunčani odmor nije organizator, već samo posrednik pri rezervaciji parkirnih mjesta te time ne snosi odgovornost u slučaju prigovora. Mogućnost rezervacije transfera Zagreb-Ljubljana-Zagreb (detaljne informacije zatražite na prodajnom mjestu).
ZRAKOPLOVNI PRIJEVOZ
Iz tehničkih ili organizacijskih razloga (i u vrlo kratkom roku pred put) može doći do promjene vremena leta, vrste zrakoplova, linija leta (npr. povezani letovi, dodatna međuslijetanja, promjene odlazne / dolazne zračne luke i sl.). Zrakoplovni prijevoz je u cijelosti u nadležnosti pojedinačnog prijevoznika, stoga za promjene koje nastaju iz navedenih razloga ne možemo preuzeti odgovornost. Može se dogoditi da je polazak na destinaciju u večernjim satima, a povratak ujutro. Želimo Vam skrenuti pažnju da su prvi i zadnji dan putovanja namijenjeni dolasku, odnosno odlasku u željenu destinaciju ili izvan nje s uključenim transferima od i do hotela. Točne podatke o vremenu leta, kao i ostale informacije dobit ćete u Završnom pismu nekoliko dana prije putovanja.
KAŠNJENJE LETOVA
Do kašnjenja letova, na koje organizator nema utjecaja, može doći iz različitih razloga uzrokovanih višom silom. Primjerice, opterećenje zračnog prostora, nepogodne vremenske prilike, štrajkovi itd. Za nastale dodatne troškove ili neiskorištene usluge te za ostalu štetu organizator ne snosi odgovornost. Eventualne pritužbe putnici podnose zrakoplovnom prijevozniku.
ZRAKOPLOVNE KARTE
Flight only, tj. putnici koji su rezervirali samo zrakoplovnu kartu trebaju ostaviti svoje podatke i kontakt broj, te se 24 sata prije predviđenog vremena za polijetanje javiti predstavniku putovanja ili partnerskoj agenciji u mjestu boravka kako bi mogli potvrditi svoj povratak te točno vrijeme odlaska. Transfer na destinaciji (od i do zračne luke) nije uključen u cijenu prilikom kupnje samo zrakoplovne karte, ali možete na prodajnome mjestu zatražiti ponudu za isti.
PRTLJAGA
Imajte u vidu da dozvoljena težina prtljage ovisi o samom zrakoplovnom prijevozniku te ćete o tome biti obaviješteni putem Završnog pisma koje, osim toga, sadrži sve potrebne informacije o Vašem putovanju. Već prilikom rezervacije putovanja upozorite na nestandardnu prtljagu kao što je golf oprema, daska za jedrenje, bicikl itd. Prijevoz spomenute prtljage naplaćuje se u zračnoj luci prije odlaska. Strogo je zabranjeno nositi predmete kojima se može ugroziti sigurnost zrakoplova ili putnika. U ručnoj prtljazi ne smije se nositi nikakva tekućina koja ima više od 100 ml. Baterije i laptop, ukoliko se nose, moraju se staviti u ručnu prtljagu. Skupocjene stvari (npr. fotoaparat i sl.) moraju se prijaviti na carini kako bi vrijedilo osiguranje. Prtljaga mora biti prikladnih dimenzija i odgovarajuće zatvorena. Neophodne stvari, kao što su npr. putovnica, zdravstvena iskaznica, novčanik, putni dokumenti, lijekovi itd. uvijek nosite u ručnoj prtljazi. Računajte na raznolikost u temperaturi pa spakirajte nekoliko stvari koje možete kombinirati za slojevito oblačenje. Lomljive stvari pokušajte staviti u ručnu prtljagu zbog mogućnosti lomljenja. U slučaju oštećenja ili kašnjenja prtljage odmah se obratite predstavniku zrakoplovne kompanije ili lučkom osoblju (Lost & Found) te zatražite odgovarajuću potvrdu (Damage, odnosno Property Irregularity Report). Organizator putovanja ne snosi odgovornost za nastalu štetu. Molimo da poštujete dopuštenu težinu prtljage, (1 komad po osobi do 15 kg, 20 kg ili do 23 kg ovisno o prijevozniku, za charter letove) te propis o ručnoj prtljazi (do 5 kg po osobi).
DOLAZAK NA DESTINACIJU I TRANSFER, PREDSTAVNICI
Nakon slijetanja u željenu destinaciju, prolaska kroz carinu s provjerom putovnice te nakon što podignete svoju prtljagu, dočekat će Vas naši predstavnici i otpratiti do autobusa koji će Vas dovesti do odabranog hotela ili mjesta boravka. Imajte na umu da predstavnici nemaju mogućnost ulaska u carinski prostor te će Vas dočekati odmah po izlasku iz istog. Zbog velikog broja putnika može se dogoditi da naš predstavnik ne može pratiti sve putnike do hotela. Ovisno o broju putnika na transferu od zračne luke do hotela i obratno, dolazi u obzir i prijevoz manjim autobusom. Vrijeme transfera kod opisa hotela je orijentacijsko, stoga pojedinačni transfer može biti kraći ili duži (npr. zbog prometnih uvjeta i prijevoza do dodatnih hotela). Prijevoz većih predmeta, primjerice opreme za golf, daske za jedrenje, bicikla itd. treba prethodno najaviti i platiti dodatno na licu mjesta. Imajte u vidu da za svoju prtljagu odgovarate sami, stoga provjerite nalazi li se u Vašem prijevoznom sredstvu. Osobito obratite pažnju pri izlasku iz prijevoznog sredstva. Predstavnici na destinaciji su sa hrvatskog, slovenskog ili srpskog govornog područja. Obavijestit će Vas o info sastanku u hotelu gdje ćete dobit informacije o destinaciji i fakultativnim izletima (samo za hotele s većim brojem gostiju). Predstavnici su Vam na raspolaganju u slučaju problema i nejasnoća (u Završnoj obavijesti dobit ćete njihov broj telefona). Molimo da poštujete predviđeno vrijeme sastanka jer predstavnici ne borave s gostima u hotelu.
KATEGORIZACIJA HOTELA
Kategorizacija hotela određena je od strane Ministarstva turizma zemlje u koju putujete prema standardima koje propisuju njihove državne institucije, a koji nisu identični našima. Postoji mogućnost da neki hoteli u međuvremenu promijene oznaku kao i vrstu kategorije u višu ili nižu od one koja se nalazi u katalogu. Za promjenu kategorije hotela organizator ne preuzima odgovornost. Osim službenih, u katalogu su navedene i subjektivne ocjene kategorije hotela proizašle iz ocjena naših putnika te služe samo kao orijentir. Moguće su razlike u kvaliteti među objektima jednake kategorije, a isto je vidljivo i iz cijene aranžmana.
PRIJAVA / ODJAVA
Prema međunarodnim standardima i ugovorima sklopljenim s hotelijerima ulazak u smještajnu jedinicu u pravilu je iza 15 sati, a ista se obično mora napustiti do 10 sati na dan završetka usluge, ukoliko za svaki pojedini smještajni kapacitet u programu nije određeno drugačije. Molimo da na dan odlaska poštujete vrijeme izlaska kako bi se soba mogla na vrijeme pripremiti za nove goste.
HOTELI I DODATNE USLUGE
Dolaskom u hotel na recepciji ćete saznati broj sobe u kojoj ćete boraviti. Razmještaj soba uvijek vrši hotel, agencija kao organizator na to nema utjecaja. U mogućnosti je proslijediti Vaše želje hotelu, ali ne može jamčiti njihovo ispunjenje osim ako za tu dodatnu uslugu nije postojala dodatna nadoplata (balkon, morska strana...). Broj jednokrevetnih soba u mnogim je hotelima ograničen, a pritom i veličina, oprema i položaj nisu uvijek identični standardnim sobama. U slučaju trokrevetnih i četverokrevetnih soba (osim ako nije drukčije navedeno) slobodan prostor može biti manji nego u dvokrevetnoj sobi jer se obično u dvokrevetne sobe stavljaju pomoćni ležajevi kao treći ili četvrti krevet, npr. sofa ili sklopiv krevet, te nisu uvijek u standardu s klasičnim hotelskim krevetima pa mogu biti kraći ili uži. Obiteljske sobe, u principu, pored dvaju normalnih kreveta raspolažu još i dodatnim pomoćnim ležajevima. Bračni krevet ne možemo garantirati, ali Vašu ćemo želju rado proslijediti hotelu. Hotel i organizator ne odgovaraju za novac i dragocjenosti te savjetujemo upotrebu sefa. U nekim hotelima sefovi nisu u sobama nego na recepciji hotela (besplatno ili uz doplatu). Većina hotela ima sušilo za kosu kao standardnu opremu u sobama (molim informirajte se na prodajnom mjestu). Kod svakog hotela su navedene usluge koje hotel pruža. Ukoliko je došlo do naknadnih promjena, organizator putovanja ne može utjecati na te promjene. Od našeg predstavnika na destinaciji, odnosno od hotela, dobit ćete točne informacije koje su usluge uz nadoplatu. Korištenje ugovorene usluge započinje prijavom u hotel i završava odjavom iz hotela bez obzira na vrijeme leta. Pri kasnom dolasku ili ranom odlasku, hotel nije dužan poslužiti obrok van radnog vremena restorana. Obroci posluženi tijekom leta računaju se kao dio rezervirane usluge. All inclucive: detaljan opis usluge putnici dobivaju po dolasku u hotel (dostupno na zahtjev i na recepciji ili info pultu). Hoteli se obnavljaju i održavaju kako bi pružili maksimalnu udobnost svojim gostima. Postoji mogućnost da se radovi izvode i za vrijeme Prema međunarodnoj praksi i ugovorima s hotelijerima na dan dolaska u sobe i apartmane moguće je ući od 15 sati, na dan odlaska potrebno je napustiti sobu najkasnije do 10 sati, bez obzira na vrijeme leta. Voda iz slavine nije za piće. Pijte samo flaširanu vodu, koja se može naći u svim trgovinama i restoranima. Izbjegavajte napitke koji sadrže kockice leda. Za osobnu higijenu voda iz slavine je primjerena. trajanja turističke sezone te Vas molimo za strpljenje. Budite slobodni kontaktirati predstavnika u slučaju jače buke kako bi se pokušalo pronaći prihvatljivije rješenje. Buku u hotelskom kompleksu može izazvati i animacija, glazba i noćni život u blizini kompleksa, klimatizacijski i električni generatori i zračni promet. Sve navedeno može biti uznemirujuće, ali ponekad i neizbježno u turističkim destinacijama.
PLAŽA
Udaljenosti do plaže koje su navedene, u pojedinim hotelima su čisto indikativne i predstavljaju približnu procjenu ili radijalnu udaljenost, tako da hodanje ili vožnja mogu biti duži. Plaže ispred hotela su uglavnom u državnom vlasništvu pa je i čiščenje plaža u nadležnosti lokalne uprave iako i sami hotelijeri nastoje održavati red i čistoću (stolice, suncobrani, barovi, itd.). Klimatski uvjeti, vjetar i struje mogu dovesti do pojave algi, meduza i slično. To može dovesti do ograničenja ili ometanja u kupanju na što na žalost ne možemo utjecati.
SUNCOBRANI, LEŽALJKE I RUČNICI
U opisima hotela navedeno je da li su na raspolaganju suncobrani, ležaljke i ručnici za plažu i da li je potrebna nadoplata. Imajte na umu da je broj suncobrana, ležaljki i ručnika ograničen. Preporučamo da ponesete vlastite ručnike za plažu.
HOTELSKI BAZEN
Iz higijenskih razloga u bazensku vodu potrebno je dodavati kemikalije. Iz tog razloga preporučamo gostima s osjetljivom kožom prije uporebe bazena konzultiraju s liječnikom. Tijekom čišćenja bazena i promjena vode bazen se ne može koristiti. Korištenje bazena dopušteno je tijekom radnog vremena, na vlastitu odgovornost i u skladu s hotelskim pravilima. Bazeni su uglavnom otvoreni do 18 ili 19 sati, ovisno o hotelu. Djeca mogu koristiti bazene samo uz nadzor odrasle osobe. Neki hoteli imaju grijanu vodu u bazenima, a vrijeme grijanja i temperaturu vode određuje svaki hotel zasebno. Većina unutarnjih bazena je zatvorena tijekom sezone kada je temperatura vode u vanjskom bazenu pogodna za kupanje.
KLIMA UREĐAJI
Svi hoteli imaju klimatizacijski sustav (klima uređaj ili centralni sistem). U slučaju kvara ili drugih problema, molimo, odmah reagirajte i prijavite recepciji hotela.
VODA
Obavezno pijte flaširanu vodu, jer voda iz vodovoda većinom nije pitka. Izbjegavajte pića u koja je dodan led. Kupujte i naručujte u restoranima i barovima flaširanu vodu. Za osobnu higijenu možete koristiti vodu iz vodovoda.
HRANA
Prehrana u većini hotela prilagođena je međunarodnim standardima, ali nude i tradicionalnu hranu. U određenim satima moguće je da dođe do većih gužvi u restoranima i barovima što je na žalost nemoguće izbjeći, pogotovo tijekom sezone. KUĆNI RED
Svaki hotel ima pravila kojih se gosti trebaju pridržavati. Neki hoteli imaju poseban dress code koji zabranjuje nošenje kratkih hlača i majica bez rukava u restoranima. U restorane nije dopušteno ući u mokroj odjeći i kupaćim kostimima.
NAPOJNICE
U većini arapskih zemalja davanje napojnica je uobičajeno. Nepisano je pravilo da svatko tko Vam pruži neku uslugu očekuje napojnicu.
PROMJENE I OTKAZI REZERVACIJA, PRODUŽENJE BORAVKA
U slučaju promjene ili otkaza rezervacije, obratite se našem prodajnom mjestu. Ako se na destinaciji odlučite za promjenu hotela ili produženje boravka, svakako se obratite našim predstavnicima, a mi ćemo se potruditi da Vam željeno i omogućimo. To svakako ovisi o slobodnim kapacitetima hotela i zrakoplova. Molimo uzmite u obzir da u tom slučaju može doći do dodatnih troškova (troškovi prijevoza, trošak otkaza prvobitne rezervacije hotela, nadoplata za drugi hotel, troškovi promjene itd.). Sve dodatne troškove dužni ste uplatiti u našem predstavništvu prije promjene usluga, odnosno “selidbe”. Ukoliko vlastitom željom prije vremena prekinete boravak i otkažete preostali dio odmora, naknada za neiskorištene dane nije moguća. Vaši izravni dogovori s hotelijerom za organizatora nisu obvezujući. Imajte u vidu da je promjena rezervacije linijskih letova također vezana uz dodatne troškove.
POSREDOVANJE NEDOSTATAKA
Ukoliko za vrijeme Vašeg odmora dođe do bilo kakvih nesporazuma ili problema, molimo Vas da se odmah obratite našem predstavniku jer većinu poteškoća baš oni - ukoliko ih obavijestite - riješe na licu mjesta ili se potrude ponuditi odgovarajuću pomoć. Kada dođe do poteškoća, preporučujemo da zatražite pismenu potvrdu (izjavu putnika), koju ćete dobiti od našeg predstavnika. Ipak, predstavnik nije kompetentan uvažiti bilo kakav zahtjev. Ako našeg predstavnika u tom trenutku nema, obratite se odgovornoj osobi u hotelu. Naglašavamo da je putnik našem predstavništvu odmah, na licu mjesta, obvezan javiti poteškoće ili nedostatke jer će se u protivnom visina odštete bitno smanjiti budući da će se smatrati da je sukrivac za nastalu štetu.
VAŽNO
U slučaju da situacija na samome odredištu ne omogućuje smještaj u izabranom objektu, organizator ima obavezu smjestiti putnika u drugi Korisne informacije objekt iste ili više kategorije. U slučaju da je broj putnika manji od 80% kapaciteta zrakoplova organizator zadržava pravo otkaza putovanja. Odgovorni organizator za Tunis i Djerbu je agencija Sunčani odmor d.o.o. Za navedene aranžmane vrijede “Opći uvjeti putovanja“ agencije Sunčani odmor d.o.o.” koje putnik prihvaća potpisom ugovora.
POSEBNE NAPOMENE:
• transferi, fakultativni izleti i programi organizirani su od strane partnerskih agencija na destinaciji
• opisi hotela sadrže službenu kategoriju te države
• svaki putnik je odgovoran za svoje putne dokumente, agencija ne snosi odgovornost za eventualne poteškoće nastale prilikom ulaska u zemlju radi neispravnih dokumenata i sl.
TURISTIČKA TAKSA:
Republika Tunis je s 1.1.2018. zakonom donijela odluku o plaćanju turističke takse u turističkim objektima. Plaćanje turističke takse je obavezno za svakog putnika koji na području Tunisa koristi usluge smještaja u bilo kojem smještajnom objektu. Predviđeni iznos turističke takse u hotelima s 3 * je 2 TND (približno 0,60 €) za odraslu osobu po noćenju i 3 TND (približno 0,90 €) za odraslu osobu po noćenju u hotelima s 4 i 5 *. Djeca mlađa od 12 godina oslobođena su plaćanja turističke takse. Taksa se plaća na recepciji hotela kod prijave. Organizator putovanja ne može i ne smije uključiti turističku taksu u cijenu paket aranžmana. Turistička taksa plaća se prema broju noćenja koje putnik provodi u objektu, a najviše za 7 noćenja. Putnik koji u destinaciji boravi 14 noćenja plaća turističku taksu za 7 noćenja.
Opći uvjeti putovanja za turističke aranžmane sastavni su dio programa i ugovora o putovanju. Svojim potpisom na ugovoru o putovanju suglasni ste s navedenim uvjetima, stoga molimo cijenjene putnike da pozorno pročitaju uvjete. Polica jamčevine br. P15-1020000531 uplaćena kod Generali osiguranja. Molimo da se o rizičnosti putovanja u pojedine zemlje informirate na službenoj stranici Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija RH, www.mvp.hr. Kategorizacija hotela odgovara lokalnoj kategorizaciji. Organizator zadržava pravo promjene redoslijeda realizacije programa. Svi podaci na ovim internetskim stranicama prikazani su samo za informativne svrhe. Ove stranice ne smiju se koristiti kao zamjena za podatke koje možete dobiti u našoj poslovnici tj. prodajnom mjestu. Podaci na ovim stranicama nisu pravno obvezujući i ne predstavljaju ponudu za prodaju. Prije bilo kakvog zaključka ili aktivnosti temeljenima na podacima sa ovih stranica sve informacije je potrebno provjeriti u našoj poslovnici.